Snöslask, halka, tjänstefel m.m.

Då har man kommit hem, kraftigt försenat, men vad sjutton, fick ju övertidsersättning för det...
Tillråga på allt så begick jag tjänstefel när jag for från Vännäs, jag glömde fylla på termosen med kaffe!!!

Däremot så var det runt Kattisträsk (söder om Bastuträsk) stora lappvantar i form av blötsnö som föll framför mig (se bilden).

Och vad är det när man kommer hem, jo halt som bara *PIP* på uppfarten. Tog mig inte in på gården, utan fick backa, ta sats, backa åt andra hållet, slida i sidled, ta sats, glida i sidled, backa, ta sats, köra på gräsmattan och komma in på gården för att sen glida in framför garaget, suck. Måste fixa lite sand.


Kommentarer
Postat av: Daniel

"Slida i sidled"... Sista stycket, andra raden... Ja, jävlar... Nu hoppas jag att du har en bra förklaring, annars hoppas jag att Ingela tar fram oxpiskan och visar vem som bestämmer i Överstbyn!!! ;)

2009-11-18 @ 14:12:40
URL: http://lecane.blogg.se/
Postat av: Ingela

Han har nog slirat på tangenterna!!! ;-) Behövs ingen piska han vet ändå ;-D

2009-11-18 @ 14:21:42
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Martin

Jadu, inte vet jag varför datorn har stavat fel när jag ville att den skulle göra något annat.



Inte är det något problem att veta vem som bestämmer, det är då inte Ingela iallafall och inte jag heller, utan snarare...

2009-11-18 @ 16:59:23
URL: http://ospa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0