"Äntligen" åter till ungkarlslivet

Nja, kanske inte riktigt som det låter, men äntligen har skolan startat för Ingela, men samtidigt så har jag då gått och blivit gräsänkling och ungkarlsliv, men med förhållningsregler om att huset inte ser förjävligt ut när Ingela kommer hem ;-)

Har i helgen varit ned tillsamans med Ingela till Sala och tittat till skolan hennes och sitter just nu på tåget hem. Hoppas hon klarar skolan.

Annars så har jag varit dålig med att uppdatera bloggen som vanligt, men jag har inte idats pga latheten i mig som vanligt, men ska försöka komma igång igen.

Vad har då hänt? Inte mycket, har jobbat på som vanligt. Har väl för en gångs skull klarat mig relativt bra i sommar, lite taskiga turer ibland bara, men nån gång ska man även ha sådana. Ser dock fram emot min treveckors semester i september då jakten kommer igång på allvar.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hoppas du klarar livet som ungkarl nu då ;-D Kul när jakten kommer igång, det kommer jag att sakna. Soligt och varmt här idag. Har varit på lite rundvandring med ett gäng studenter :-) Puss & Kram, Älskar dig!

2010-08-23 @ 10:36:10
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: Martin

Nog tror jag att jag klarar livet som "ungkar" på nytt, fast nog kommer det kännas tomt iallafall.

2010-08-23 @ 16:41:32
URL: http://ospa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0