Sex, drugs and rock'n'roll

Två av tre lyckas man iallafall med (just nu då jag är gräsänkling bara ett av tre).

Under mina två år som lokförare så har jag lyckats med att tajma in två gånger när de slumpmässiga drogtesterna har varit, bägge gångerna har testet visat negativt, så dråger lyckas jag inte pricka in i rubriken.
Sexet tänker jag inte gå in på.
Rock'n'roll, äh, va f-n, det är ju den bästa musiken, vad trodde du?

Traditioner ska man inte bryta och det gjorde jag inte heller den 25/8 på fågelpremiären.
Jag var och jagade med Tarro (tinskspets), som jag alltid har lyckats få göra sen jag började jaga (dock med ollika hundar), jag fick dessutom se fåglar av rätt sort, vilket jag alltid har fått göra på premiären, samt att jag sköt inte någon fågel, vilket jag aldrig har lyckats få göra på premiären.
Så allt är som det ska.

Nåja, ska jobba natt (igen) och sen ska jag se vad personalförnedringen (öh, personalfördelningen menade jag) hittar på till helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0